Centrum Projektów Polska Cyfrowa
W dniu 29.08.2018 r. została podpisana umowa dotacji pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie a Gminą Naruszewo na realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Naruszewo – Etap II”.
W ramach zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Naruszewo – Etap II” przewidziano do odbioru 181, 5275 Mg zwierających azbest.
W ramach demontażu wyrobów zawierających azbest z dachów, ich załadunku, transporcie i utylizacji na składowisku odpadów niebezpiecznych przewiduje się zdemontowanie 58, 6220 Mg.
Łącznie w ramach pakowania, załadunku, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest składowanych na terenie nieruchomości przewidzianych do przekazania na składowisko odpadów niebezpiecznych jest 240, 1495 Mg.
Ilość gospodarstw uczestniczących w programie: 70
Wykonawca: P.H.U. US – KOM Robert Kołodziejski z siedzibą przy ul. Żabia 5, 09-500 Gostynin
Termin realizacji zadania przez Wykonawcę: do dnia 21.09.2018 r.
Wartość zadania: 87 366, 34 zł
Wysokość dotacji: 43 125, 95 zł