Wójt Gminy Naruszewo zaprasza do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Naruszewo.
Termin konsultacji: 12.01.2024 – 16.02.2024
Konsultacje będą prowadzone w następujących formach:
- Zbieranie uwag w postaci papierowej i elektronicznej na zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej formularzu. Uwagi na formularzu mogą być składane w Urzędzie Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu oraz mogą być przesyłane na adres gmina@naruszewo.pl
- Zbieranie uwag ustnych w Urzędzie Gminy w Naruszewie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
- Spotkanie, które odbędzie w dniu 23.01.2024 r. o godz. 14:00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo.
Konsultacjom społecznym podlega:
- projekt uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Naruszewo.
Uwagi zgłoszone po terminie konsultacji nie podlegają rozpatrzeniu.
Po zakończeniu konsultacji zostanie opracowany raport podsumowujący ich przebieg, zawierający wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem.