Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Uwaga ! !
Zmiany w realizacji wypłat świadczenia Dobry Start (300+) od lipca 2021 roku
Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną
W dniu 5 czerwca 2021 roku Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” (300+) na rok szkolny 2021/2022.
Co się zmienia?
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Warto zaznaczyć, że dla rodziców, którzy do tej pory składali wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną (najpopularniejsza forma), PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie.
Jak składać wniosek od 1 lipca?
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
Wnioski należy składać do 30 listopada.
Urząd Gminy w Naruszewie
Tel. 23 663 10 51 wew. 35
na stronie internetowej
Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej: https://www.gov.pl/web/rodzina/dobry-start