Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające zaległości
Jednostka:
Kategoria:
Wymagane dokumenty:
- podanie o wydanie zaświadczenia,
- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej,
- pełnomocnictwo w przypadku, jeśli wnioskodawca działa na rzecz i w imieniu innego podmiotu z załączonym potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo.
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo
Tel.: 23 663 10 51, Fax: 23 663 10 51, e-mail: gmina@naruszewo.pl
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Finansowy, pokój nr 15 (I piętro), tel.: 23 663 10 51 wew. 29
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek godz.: 8:00-16:00
Iwona Skalska – insp. ds. księgowości podatkowej
e-mail: i.skalska@naruszewo.pl
Opłaty:
- opłata skarbowa: 21,00 zł,
- opłata skarbowa za pełnomocnictwo: 17,00 zł (jeśli pełnomocnikiem jest ojciec, matka, brat, siostra, babcia, dziadek, mąż lub żona - pełnomocnictwo jest zwolnione z opłaty skarbowej).
Termin i sposób załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wpłynięcia wniosku.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2383 ze zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111 ze zm.).
Tryb odwoławczy:
Zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Wójta Gminy Naruszewo w terminie 7 dniu licząc od dnia otrzymania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia lub zaświadczenia o treści żądanej.