Przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Jednostka:

Kategoria:

Wymagane dokumenty:

  • wniosek o przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
  • oświadczenie strony, na rzecz której decyzja została wydana, o wyrażeniu zgody na przeniesienie tej decyzji na rzecz innego podmiotu,
  • oświadczenie strony, wstępującej w miejsce inwestora, o przyjęciu wszystkich warunków zawartych w decyzji,
  • kopia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach będącej przedmiotem przeniesienia,
  • potwierdzenie opłaty skarbowej,
  • pełnomocnictwo wraz z potwierdzeniem opłaty skarbowej za pełnomocnictwo.

Miejsce złożenia dokumentów:

Sekretariat Urzędu Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo 
Tel.: 23 663 10 51, Fax: 23 663 10 51, e-mail: gmina@naruszewo.pl

Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Społeczno-Gospodarczy, pokój nr 9 (I piętro), tel.: 23 663 10 51 wew. 25
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek godz.: 8:00-16:00

Opłaty:

  • 105 zł – za przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • 17 zł – w przypadku pełnomocnictwa

Opłatę należy wnieść w kasie Urzędu Gminy w Naruszewie (pok. nr 13, I piętro) lub na konto Urzędu Gminy w Naruszewie nr konta: 94 8009 1017 0040 1661 2004 0125 w MBS Łomianki Oddział w Naruszewie.

Termin i sposób załatwienia:

W terminie zgodnym z kpa.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy odwołanie za pośrednictwem Wójta Gminy Naruszewo do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Inne informacje:

Brak.